Яблучна пюрешка - неочікувано просто й швидко

by - сентября 12, 2013

Мушу про неї написати, бо виявляється багато хто (і я в перших рядах, так би мовити) не має уявлення про те, що це за чудо-десерт і наскільки він у своїй простоті корисний і незвичайний для "дорослого" їдока.

Я звісно можу помилятися, але в моєму свідомому дитинстві яблучного пюре не було - якось мабуть не прийнято у нас яблука на пюре переводити. Пам'ятаю просто яблука, яблука перетерті з цукром, яблучне варення, пиріжки і пироги з яблуком і яблучний сік. Про те, що з яблук точно роблять пюре, я знаю з реклами дитячого харчування та з поличок супермаркетів - воно ще в таких маленьких баночках продається, дитячими порціями.

І уявіть собі моє здивування, коли на корсиканському курорті, під час вечері, на великому десертному столі я помічаю таку величезну миску, діаметром мабуть сантиметрів з 30, наповнену якоюсь коричнуватою кашею, і з таким великим черпаком, який прямо в цій каші стояв, як у густій сметані. І от він, справжній студентський дух: "Це ж кабачкова ікра! Надо брать!!!". А це виявилося яблучне пюре. 

У нашому ресторані його подавали два рази на день, вранці та ввечері, і ми, вперто не зважаючи на інші різноманітні тістечка, пудинги, шоколадні муси та тортики, вперто черпали собі яблучного пюре - таке от воно виявилося "заразне".

На наступний же по приїзді день я вирішила і собі спробувати того диво-десертику, тим більше що яблука у нас в холодильнику продукт незмінний і незамінний, а прочитавши декілька варіантів рецепту я прийшла до висновку що це має бути одна з найпростіших речей, які мені доводилося робити. І я не помилилась.

Найскладнішим особисто для мене виявилося почистити 1,2 кг яблук від шкірки, видалити серцевину та порізати їх. Ну, найнудніше, це точно.


Я порізала яблука на четвертинки і склала в кастрюльку. Залила водою. Пропонується на 1 кг яблук використовувати 250 мл води - я якось це пропустила, води налила на око, але на результат це ніяк не повпливало.


Кастрюлю закриваємо кришкою і ставимо на середній вогонь. Залежно від сорту яблук (до речі, пропонуються саме кислі яблука, я взяла які попало, так що не скажу, наскільки від сорту яблук залежить смак чи якість) кастрюлька гріється 20-30 хв, по суті, поки яблука не пом'якнуть.

Потім починається найцікавіше. М'які яблука треба всі до одного перемолоти в блендері, до "пюреподібного" стану. Я до останнього сумнівалася, що в мене вийде, бо на моєму блендері такого ніколи не робила, і насадкою, яку я використовувала, зазвичай роблю м'ясний фарш, аж ніяк не пюре, але все вийшло просто чудово!


Тепер вже майже готове пюре поміщаємо назад в кастрюлю (водичку, в якій варилися яблука, попередньо виливаємо), додаємо грам 180-200 цукру, десь столову ложку кориці (все на око і на смак) і 2 ч.л. лимонного соку. Підозрюю можна ще капельку рому добавити (якщо не плануєте пригощати десертиком діток), бо він дуже гарно підкреслює смак яблука з корицею.
Кастрюлю ставимо на слабкий вогонь і хвилини зо три (може п'ять) постійно помішуємо суміш. І все!

Готовенька пюрешка має консистенцію густої сметани, і зазвичай її закривають в банки і їдять взимку, часто в пирогах. У мене вийшло готового продукту на дві баночки по 550 гр і одну на 340 гр, і мушу сказати, що баночка на 340 гр вже пуста :), так що до зими дві інші навряд чи достоять.


Ми їмо пюрешку прямо столовими ложками, прямо з банки. Я бачила, що її подають як десерт у маленьких вазочках, оформлених листочком м'яти. Також пишуть, що дане пюре можна подавати до сирників, дерунів і навіть м'яса!

Одним словом, готуйте яблучне пюре, зробіть сюрприз своїм близьким і подаруйте смак дитинства... Дуже рекомендую!









You May Also Like

0 коммент.