Як у Швейцарії збирають ягідки

by - мая 30, 2015

Минулого року в цей час я була дуже вагітна. Чоловік мені все підсовував то черешні, то полунички. Того року я їх одним словом з'їла багато. Цього року я вирішила також їсти полунички і черешні, бо по-перше, вони мегасмачні, а по-друге, за цілий рік у мене тільки один раз був нежить, який пройшов за три дні САМ. І все. Не знаю чи це просто такий рік видався, чи це 10 кг полуничок, які, як відомо, дуже корисні і по вмісту вітаміну С просто ну дуже відомі :)

Ітак, поїхали ми збирати полунички. Тут у Швейцарії це дуже популярно: приїжджаєш на ферму, там ціле поле полуничок. Ідеш куди тобі показують, береш якусь тару з собою, і сиди там скільки хочеш, поміж тих грядок - збирай, їж - насолоджуйся життям. На виході з поля стоїть вага, там дядько, підозрюю що сам власник ферми, зважує твої ягідки і ти за них платиш. Кінець :) Ягідки солодкі, соковиті, недорогі, і сезон відносно довгий, так що це просто золота жилка. Ну для мене, принаймні.

Адреса цієї конкретної ферми і її контакти тут. Знайти її неважко - починаючи з якогось місця всюди висять стрілочки Erdbeeren selber pflücken
Familie Stübi Sunnehof, 8932 Mettmenstetten, телефон 044 776 86 03.


І декілька фото, для візуального ефекту.


















You May Also Like

0 коммент.