Весна прийшла, розпродажі принесла

by - марта 16, 2016

З минулої розпродажі іграшок пройшов всього місяць, і знову на нашій вулиці свято - продають дитячий одяг. Продають часто, всюди, багато і дешево - а чого ще бажати? Ну хіба що якби ото на мене продавали, а не на дітей. На дорослих тьоток чогось не продають отак, з розмахом, з душею, щоб стільки собі накупували ті тьотки, що все літо кожен день би в новому ходили, ще й перевдяглась би інколи на обід. Мабуть тьоткам це не цікаво, ну або гаманці шафи не безрозмірні. Так чи інакше, діткам пощастило набагато більше - аж шкода, що вони цього поки що не тямлять. Ну мами все розуміють, і ось, вашій увазі, дитячі весняні розпродажі 2016-го!


Я сьогодні себе відчула такою справжньою американкою в їх отой black Friday - це п'ятниця після Дня Подяки, коли починається сезон різдвяних розпродажів. Вони тоді прямо таки вламуються в торгові центри, і гребуть все, що очі бачать, і я їх щиро розумію, бо якщо зазвичай телевізор коштує $2000, а сьогодні $399, то навіть якщо у мене технофобія, я все одно його візьму. Ну зараз не про це. Я про оці відчуття, коли от-от відкриються двері, і ти зайдеш у цей рай, де є все, що тобі треба, і тебе ні секунди жаба не давитиме, і ти опісля відчуватимеш гордість і радість від того, що дитина вдягнута і обута, а у тебе ще гроші на хамам і політ в аеротрубі залишилися.


Найбільше у цьому всьому мене радує те, що немає продавців - ти просто береш, що хочеш, а на виході платиш. Кожна річ підписана, там вказаний код власника, розмір, назва і ціна. В кінці дня кожному власнику віддають гроші за його продані речі, звісно маленький процент організатори залишають собі.


Найбільше завжди речей найменшого розміру, 50-го і 56-го, а також речей для немовлят - всілякі брязкальця, слюнявчики, скляночки, тряпочки, книжки для вагітних і т.д. Дуже шкодую зараз, що готуючись стати мамою, я про ці регулярні ярмарки не знала - йдеться навіть не про потенційно зекономлені гроші, а про самі речі. От я вагітна поняття не мала, що мені буде треба - все вичитувала в інтернеті, і багато чого було не ясно. А тут прийшов і зразу все ясно: раз продають, значить це треба, причому чим воно поношеніше виглядає - тим воно потрібніше. Ну дивіться, от ви знали, що продаються спеціальні датчики, які вночі реєструють наявність дихання немовлятка, і якщо воно не видихає більше ніж 10 секунд, цей пристрій спрацьовує як будильник, і тоді ти прокидаєшся і починаєш виясняти, чому дитинка не видихає. Я наприклад про таке вперше почула місяць тому. А на ярмарку сьогодні продавали, навіть дві штучки.


Кожна розпродажа має своїх організаторів, в основному це активісти церковних общин і батьківських об'єднань. Але є в Швейцарії і спеціальний сайт, kindex.ch, де є інформація про всі такі базарчики, весняні і осінні, а також про вело- і лудо- розпродажі, а ще про постійні стокові магазини дешевого дитячого одягу. Тут просто треба ввести адресу свого проживання, і тобі повертається список всіх базарчиків близьких тобі географічно і темпорально. Мегазручно. 


Ну і на останок, продають тут не тільки одяг. Знову ж таки це ще й іграшки, книжки, настільні ігри, автокрісла, стільчики для годування, спортивне обладнання і т.д. Люди зазвичай виносять звідси повні сумки, а діти, які самі собі вже можуть обирати речі (читай іграшки), просто світяться від азарту і радості. До речі, я сьогодні у справжньому каравані з дитячих колясок йшла - наш базарчик проходить у приміщенні актового залу, який знаходиться на горбочку, і ось мабуть колясок з п'ять підряд вперто і цілеспрямовано підкорювали цей горб, мушу зазначити що трохи зашвидко, як на мій фітнесовий стан, і ми були одними з них! Люди, які йшли назустріч, відверто посміхалися, адже всі в курсі, куди ці мамулі з колясками прямують - всі це робили у свій час :)















P.S. Ну от дєвочкі, ви подивіться, невже після оцього вам не захотілось би чогось подібного і для дорослих?






You May Also Like

1 коммент.